مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-09سياسي

گفت وگوی تفصیلی| معاون وزیر از برنامه های پژوهش می گوید


هفته پژوهش و فناوری از فردا با نواخته شدن زنگ پژوهش آغاز می شود، وزارت علوم برای این هفته برنامه های ویژه ای از جمله نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر را در نظر گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه علم، فناوری و پژوهش در کشور ما از جنبه های گوناگون مورد اهمیت است و علاوه بر تأکیدات مقام معظم رهبری بر پیشرفت علمی کشور و سرآمد بودن در آسیا و دنیا، تأکید بر علم و پژوهش در احادیث ائمه و ما هم بوده است این مسأله برای ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت است، از این رو هفته سوم آذرماه هر ساله در کشور ما به عنوان هفته پژوهش و فناوری گرامی داشته می شود.

امسال نیز برنامه های هفته پژوهش از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه های کشور با شعار پژوهش و فناوری؛ پیشران رشد تولید و مهار تورم از 19 الی 25 آذرماه برگزار می شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار نیز مانند سال های گذشته از 20 تا 22 آذرماه  در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود که در این نمایشگاه 2 هزار و 88 محصول پژوهشی و فناوری عرضه خواهد شد.

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، در زمینه برنامه های هفته پژوهش و به طورکلی وضعیت پژوهش در کشور و عملکرد مسؤولان این حوزه با پیمان صالحی معاون پژوهشی  وزیر علوم به گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| معاون وزیر از برنامه های پژوهش می گوید

گفت وگوی تفصیلی| معاون وزیر از برنامه های پژوهش می گوید